Premiera nowego Volvo XC90 w Volvo Dome of Design
Wiedeń, Austria /
Styczeń, 2015
Nowe Volvo XC90 jest niezaprzeczalnie jednym z najważniejszych nowych modeli szwedzkiego producenta samochodów od lat. Nie tylko stanowi on model flagowy Volvo, ale musi on również dorównać popularnością swojemu poprzednikowi, który przez 12 lat swojej produkcji sprzedał się w prawie milionie egzemplarzy i rozpoczynając wielki renesans marki Volvo.
By podkreślić wniosły charakter tego wydarzenia, agencja Alpha Affairs wspólnie z Volvo Cars Austria, wybrali Freedomes do budowy unikalnych konstrukcji goszczących premierę tego modelu na rynku austriackim, która odbyła się w stylowym MuseumsQuartier Wiednia.
Freedome 300 nazwana “Volvo Dome of Design” służyła prezentacji nowego XC90 przed przedstawicielami prasy i gośćmi specjalnymi, a mniejsza konstrukcja Freedome 75 służyła jako jej lobby, w którym goście mogli zostawić swoje płaszcze i otrzymać pakiety prasowe przygotowane przez Volvo.
Obie konstrukcje zostały połączone ze sobą tunelami i były wyposażone w system podłóg premium – zaawansowane samopoziomujące się rozwiązanie łączące trwałą powierzchnię podłogową z możliwością balastowania namiotu sferycznego.
Freedome 300 został pokryty 3-warstwową membraną typu OPAK całkowicie zaciemniającą jego wnętrze, umożliwiając pełną kontrolę nad jego oświetleniem i gwarantując wysokiej jakości projekcję na ekranach podwieszonych pod stropem konstrukcji, natomiast mniejsza Freedome 75 została wyposażona w przezroczystą część frontową dla pół-otwartego kuszącego wyglądu.