Carlsberg FanCamp
Kostrzyn nad Odrą, Polska /
Sierpień 2011
Strefa Carlsberg FanCamp na festwialu Przystanek Woodstock, została wyposażona w miasteczko namiotów sferycznych Freedomes.
W 2011 roku po raz pierwszy głównym sponsorem Przystanku Woodstock była firma Carlsberg Polska. Również po raz pierwszy w historii festiwalu powstała specjalna strefa Carlsberg Fan Camp, przygotowana przez Carlsberg'a z okazji przygotowań do EURO 2012.
Dzięki obecności marki, festiwal był bogaty w wszelkiego rodzaju atrakcje piłkarskie a sama impreza przyciągnęła prawie milionową publiczność. Trzy namioty sferyczne, z których namiot kulisty Freedome 75 i hala sferyczna F300 były połączone ze sobą tunelem udostępniały swoją powierzchnię prezentując scenografię dotyczącą piłkarskiej historii marki. Przed namiotem kulistym Freedome 50 przygotowana była plaża wysypana piaskiem, palmami i leżakami, a woodstockowicze mogli w nim spędzić czas grając w piłkarzyki i gry PlayStation.
Jednak największą atrakcją była prezentacja Pucharu UEFA EURO™ w specjalnie przygotowanym namiocie sferycznym. Autentyczny puchar dla triumfatora mistrzostw Europy został uroczyście odsłonięty w namiocie sferycznym Carlsberg’a na Przystanku Woodstock. Wszyscy woodstockowicze mogli zobaczyć z bliska pucha UEFA, a o godz. 21 organizator przystanku Jerzy Owsiak zaprezentował go z dużej sceny.
W pobliżu kopuł geodezyjnych Carlsberg zbudował także profesjonalne boisko piłkarskie, na którym zostały rozegrane Woodstockowe Mistrzostwa Europy w piłce nożnej.
W trakcie całej imprezy uczestnicy mieli niepowtarzalną okazję poczucia piłkarskich emocji, jakie będą towarzyszyły UEFA EURO 2012™.