Grupa Inwestycyjna Hossa
Cykl imprez w woj. Pomorskim, Polska /
Czerwiec - Sierpień 2011
W ostatnich latach, rynek nieruchomości w Polsce stał się niezwykle konkurencyjny. Deweloperzy prześcigają się w promocjach i kreatywnych kampaniach marketingowych aby dotrzeć ze swoją ofertą do potencjalnych klientów.
Grupa Inwestycyjna Hossa postawiła w tym roku na innowacyjne formy komunikacji z klientami i zaprosiła mieszkańców województwa Pomorskiego do mobilnego punktu obsługi klienta, do którego wykorzystano namiot sferyczny Freedome 110.
Przez całe lato, w wielu lokalizacjach na Pomorzu, można spotkać kulistą konstrukcję, w której wnętrzu zorganizowano ekspozycję najnowszej oferty mieszkaniowej dewelopera.
Na kilku szczegółowych makietach przedstawiono najciekawsze kompleksy mieszkaniowe, a dzięki powiększonej części transparentnej w membranie namiotu, uzyskano efekt bardzo jasnego pomieszczenia, co jeszcze lepiej eksponowało inwestycje Hossy.
Konstrukcja Freedomes z nadrukowanym na membranie brandingiem przykuwa uwagę przechodniów, a nowocześnie urządzone wnętrze trafnie nawiązuje do modernistycznej architektury w inwestycjach dewelopera.
Pozostaje nam tylko zaprosić do naszych namiotów sferycznych, które, jako ruchomą nieruchomość, podziwiać można m.in. w Gdańsku, Gdyni czy Sopocie.