Retina Week - Tydzień Badań Dna Oka
Warszawa, Kielce /
Wrzesień 2011
Kampania odbyła się w stolicy Polski gdzie mieliśmy możliwość prezentowania konstrukcji kulistej Freedome 50 oraz Freedome 75, natomiast w Kielcach ustawiony był namiot o powierzchni 75 m2. Specjalnie na potrzeby tej kampanii wykonaliśmy branding membrany przypominającym gałkę oczną.
Namioty sferyczne ustawione były na Krakowskich Przedmieściach w Warszawie oraz przed Wojewódzkim Szpitalem Zespolonym w Kielcach, w specjalnie przygotowanym namiocie każdy mógł skorzystać z bezpłatnych badań dna oka, pozwalających na wczesne rozpoznanie chorób będących powszechną przyczyną utraty wzroku.
Badaniom towarzyszyła wystawa zdjęć znanego fotografika Tomasza Sikory, pokazująca, że nie zawsze piękne oczy są zdrowe. Dzięki specjalnie przygotowanemu przekrojowi oka była możliwość zajrzeć do wnętrza oka.